Stackars liten..

Jag har gjort min Maja illa! =( Jag skulle ge henne lite draghjälp upp i sängen.. har gjort det förut men jag fick nog inte så bra tag, jag har stukat hennes lilla handled, och hon har så ont! =(
Det känns så hemskt..

Hon har haft en ganska bra kväll trots allt.. suttit stilla i soffan med pappa, fått godis och jos.. handen sover på en kudde.
Lite alvedon och en elastisk binda.. hoppas hon ska kunna somna nu och sova gott i natt, i mamma och pappas säng.. lilla sötnosen, så liten och ömtålig..

Hoppas du är mycket bättre i morgon, snosan.

Puss..

/mamman med dåligt samvete..

(Nu har vi alla en ond högerarm, pappa sin tennisarmbåge, mamma sin inflammation och nu Maja med sin stukning..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0