Pappa

Grattis alla pappor!

Jag grattade min pappa lite igår, och K´s pappa.. och så K själv i morse, från Maja.. Maja hade köpt det bästa hon vet till sin pappa, godis. Av mig får han en ny parfym, men han ska få välja den själv så jag vet att det blir bra, tror det blir L'eau par Kenzo.. mmm..

Maja och jag var alltså en sväng till Kumla i går och hälsade på mormor och morfar.. Där blir hon så uppvaktad så, får leka med allt och all uppmärksamhet man kan önska. Jag fick det bra med, sov en liten stund =)

Innan vi kom till Kumla var vi och hälsade på lilla Wilma! En alldeles ny liten liten tjej. Så fantastiskt söt och snäll =)
Jättekul att träffa hennes mamma och pappa med, det blir så sällan, De har ju ett nytt hus, stort och härligt. Hoppas jag får komma tillbaka snart =)

Nu är vi ensamma Maja och jag som vanligt. K har jobbat hela helgen, det är inte speciellt kul. Jättebra att en värmepump blivit installerad men jag hade så gärna velat göra något här hemma i helgen, eller nån helg..!
istället har vi städat, diskat, tvättat.. lekt, ritat.. fikat och ätit mat...

Nu måste jag leka vidare, annars får jag skäll av Maja...

L

Kommentarer
Postat av: Wilma

Tack för den fina dockan och blommerna. Välkommna förbi när ni vill! Vi hör av oss om vi passerar förbi er. Så himla roligt att se er igen.

Kram Wilma

2008-11-09 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0