Svansen på topp !

Nu är han frisk igen min lilla kisse =)

För några dagar sen märkte jag att vår ena katt, Trattis min guldpojke, inte kunde lyfta svansen.. nåt hade hänt, har han blivit biten eller sparkad? Kunde inte hitta nåt sår men han var inte helt förtjust i att bli kollad där bak heller.. ;)
Nu ikväll står den nästan på helskaft igen när jag klappar honom, så bra då =)

Trattis är en speciell katt.. han är 7/8 perser, lite lortig och lat av sig =) korta ben, stabbig och plattnosad.. och så snäll.. och han älskar mig! Ingen katt i hela mitt liv tidigare har jag kunnat klappa utan att till slut få ett eller annat rivsår.. men inte Trattis, han tog mig till sitt hjärta direkt, och så fick jag ju honom av K nästan på en gång jag visade mig här ute i Maspelösa =) Nu är han ju en gammal man, Trattis, 12 år tror jag.. men håller nog i ett tag till får vi hoppas..

Bra kväll alltså.. med lite hjälp av Maja som är så go, och av K som iof jobbar men som levererade McD-mat åt mig =) Tack! Ernst inspirerade lite och så har ju K fixat nåt alldeles speciellt som kommer få mig att må toppen flera veckor framöver :)

None

Kommentarer
Postat av: Evelina

hihi, vilken sötiskisse :)

2008-07-21 @ 23:43:46
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0