Ruggig dag

Då var vi hemma igen från vår lilla tripp.. det var riktigt trevligt =)
Men så det regnar! stannade till vid Ingelsta i Norrköping innan vi for hem, finns en stor tygaffär där som gjorde sig 700 kr rikare och jag tvärtom, men höll inte på att ta oss därifrån som det öste ner! Jäkla stad att köra bil i med, Norrköping, fattar inget...

Hemma som sagt, tänt lite ljus till och med bara för att det är så ruggigt.

Och så har vi ju namnsdag jag och lilla fröken! ;-)  och mamma.. Grattis på oss!!

Nu vill jag sy, frågan är bara vart man klipper till 4 meter tyg.. utan att lillfot trampar i det och ställer till allt.. bordet är för litet.. klockan var visst bara tre med så jag kan nog inte räkna med nån eftermiddagslur än på ett tag.


nu måste vi hitta på nåt, så vi får dan att gå...

Margareta



Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis tjejer på namnsdagen! :)

2008-07-20 @ 15:46:31
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0