Nytt... =)

Jo, det har faktiskt hänt lite sen sist.. därmed har jag inte orkat med att uppdatera tyvärr.. men nu kommer det =)
Vi har köpt husvagn!! =)

Ännu är den iof inte vår, vi har hyrt den så länge och hoppas köpa den lite längre fram när vi känner att det här är ju toppen! ;-) På så vis har vi en husvagn men inte lagt ut en massa pengar..
Däremot får vi fixa och dona med den som vi vill, med reservation för att det inte blir till det sämre. Så nu vill jag klä om dynorna till en lite tjusigare blå färg än den nuvarande bruna. Ska ta lite kort snart.. badrumstapeten är det mest galna man kan tänka sig från det forna 70-talet.. =)  kul att det är lite inne nu igen..

Så vi ska nu äntligen ha en hobby som har med semester att göra, allt annat är ju bara jobb jobb jobb.. hoppas på lite korta men trevliga turer, lite bad och lite stad.. det gillar jag!
K är också  så himla glad över vårt lilla fynd, skönt för honom att känna lite lust för nåt nytt, helt otroligt att han har kraft kvar att känna nåt som han jobbar och sliter.. :(



Det har varit några bra dagar de senaste.. kanske har även vädret hjälp till, idag fyllde jag på vatten i Majas pool och hon plaskade ett tag. Varit en sväng på stan med, den riktiga stan, inte bara Ikano som vanligt, det var länge sen sist. Fixade mitt ärende på banken och sen hittade jag lite saker på Åhlens ,det är visst fortfarande rea lite här och var =)
Fick en långskjorta, kofta och en väska för under 300 kr! inte illa.. och så delade jag och lillfröken på en mjukglass =)

Sugen blir man ju på att sitta ute och äta och smutta på nåt gott en varm fredagkväll... men varken barnvakt eller K finns i närheten.. =(



Jo! galen galen.. vad är det för trotsunge?? Häller ut saft eller nyponsoppa 40 ggr per dag och smetar in på bord och stolar.. lyssnar ALDRIG på Nej, och gapar ihjäl mig om hon inte får som hon vill.. massa spottande med maten med.. kladd kladd kladd, Brukar det vara så eller har jag fått en värsting???

Trött mamma, glad husvagnsägare, lite ensam fru...
=)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, här bor värsting nr 2 kan jag säga :) that´s life i guess ;)



kul med husvagn! nu när det är kalasväder är det ju toppen att bara kunna åka en sväng!



och du.. jag vet att vi inte är så jättenära vänner direkt, men behövs barnvakt och jag har möjlighet ställer jag gärna upp! bara så du vet att det finns nån ;)



tack för kommentaren på mitt inlägg. skönt att veta att folk bryr sig! kram

2008-07-25 @ 23:43:54
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0