Lyxiga hotellnätter.. =)

Inatt blir det sova på hotell! =)
Semestertrippen går inte så långt.. bara till Norrköping.. men det känns ändå kul.
Älskling jobbar ju där hela helgen och på detta sätt får vi lite mysig kväll tillsammans vår familj.
Jag tror jag ska packa med lite vin...

Väntar annars fortfarande otåligt på att vi ska få lite semester snart... kanske kanske K kan vara ledig på torsdag nästa vecka.. hyra en husvagn kanske och åka ut och campa lite? =)
Måste få se min blivande man en hel dag snart annars blir jag säkert tokig..!

Lillsnuttan måste med få komma ut lite ordentligt, inte bara sandlådan och Ikano..



Näpp....
Gnällfia behöver sova.. jag vill rita kjolmönster till klänningen och organisera en ny byrå med M´s alla nya fina kläder =)
Börjar med det första, allt hänger ju på det... =)

L

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul med semester, även om det bara är till grannstaden :) Hoppas ni får trevligt!

Vore kul att se er snart igen, det var ett tag sen!



Hehe, jaså tycker du om bilderna? Ja, jag fotade ju bröllop förra året (iofs bara utomhus) men de blev helt okej :)



Spännande med bröllop förresten! Vill nog oxå gifta mig, bara jag hittar den rätta! :P



kram

2008-07-19 @ 12:16:39
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: linnea

Tävlar ut en bloggdesign, för er som vill var med och tävla, läs mer här! :)



http://halldin.blogg.se/2008/july/designtavling-1.html#comment

2008-07-19 @ 17:42:24
URL: http://halldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0