jullov

är min högsta önskan just nu.. =) sådär som när man gick i skolan.. sova länge, eller gå upp och se på TV, en spännande serie sådär och äta mackor och O'boy..
Känns som en svunnen tid..
Men jullov kunde man ju ha ändå, fjuttis väcker en sådär kl åtta om man har lite tur, ingen bråska till dagis, ingen fight med ytterkläder.. hinna äta frukost, brygga kaffe, ha K hemma!
Se på TV och slappa.. läsa tusen pekböcker, sitta på golvet och leka med bilar och dockor..

Hoppas vi kan ha några såna dagar i jul.. Maja är ledig från dagis så jag måste ju vara hemma, hoppas det är lite lugnt på jobbfronten så K kan få lite paus med, iallafall några timmar om dan, hela dagar är ju inte att räkna med :/

Sen vill jag ha ledigt från alla TV-serier, nu. Vill ju inte missa dem men jag är så trött och vill bara sova.. kan de inte ta paus?

Och Oj! det är snart bara en månad kvar till bröllop! shit.. har lite att göra...

.. och snart är det luciatåg på dagis.. =) wow så kul!!

.
.

Kommentarer
Postat av: M

Vi är oxå lediga från julafton tom 6 jan om det är något.......

2008-12-10 @ 16:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0