vi flickor

Bara en sån sak.. vi flickor går ju inte på toaletten, som alla killar vet.. och inte heller min kattflicka =)
"Näe, jag kan vara inne hur länge som helst, jag är inte kissnödig"
"..bara jag får mat så jag håller mig rund och go"

Mejla-tjejen:

  
 
 

Det här är en tuffing.. hon är skitarg på alla andra katter.. hon jagar som en drottning, tog en kaja genom en takglugg för ett par år sen, slukar lätt 5 svalungar om de serveras.. man kan kliva henne på svansen om hon ligger på en bra plats utan reaktion.. hon kan vänta timtals på mat utan att ge upp om det fattas i skålen.. Hon är inte rädd för att bli inlåst i ett förråd.. Och hon blir gärna kliad på magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0