Uppryckning!!

Var tvungen att skriva lite till... kom på en sak..

För tusan jag måste rycka upp mig! Fixa till mig..!

Här går jag och sunkar i mjukisar, tofs, osminkad och med utväxt i hårbotten hela dagarna. Har faktiskt inte sminkat mig på 2 dar! Näe, jag måste ta mig i kragen och komma back on track.

Ska fixa fram lite pengar så jag kan shoppa lite.. behöver lite nya underkläder.. har inte köpt nåt nytt sen jag ammade så jag har inte så mycket som passar längre.. smink har jag en del... ska klippa mig med. Det är verkligen dags, färg har jag hemma, bara inte hunnit/orkat kleta i det.
Naglarna har jag just filat, kanske ska måla dom lite.. fötterna kan behöva ett fotbad med skrubb =)

Tror jag kan känna mig lite piggare om jag tar lite tid och fixar mig, nu är det ju snart höst så man kan klä på sig igen, inte bara tofflor, shorts och linne. Ska göra en rensning i garderoben och se vad jag har längst där inne..

Så, nu har jag skrivit av mig och lovat att sköta mig bättre, för allas skull ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0