Spindlarrr

Hu, nu har jag städat den toan innanför kontoret som jag är så rädd för.. Inte en enda spindel! =) jo en liten långt upp i taket men det gjorde inget =)

Har föreställningar om att bli påhoppad av en drös stora håriga spindlar som krälar och fastnar i håret om man kliver innanför den dörren.. men inget hände denna gång.. Skit nu måste jag erkänna för K att det gick bra med.. ; ) Jag som vill ha prio på en ny stor toa till kontoret..

Nu vill jag ha semester! K jobbar med husvagnen, vi ska ha ett besök snart från en arbetsterapeut, sen ska jag med fixa mysigt i vagnen och kanske kan vi åka en sväng i morgon?

Spiderpig Spiderpig.. does whatever a spiderpig does.. =)


Marge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0