snart helg..

Jobbade förmiddag, det känns fint på kontoret redan. Fick nämligen jättefin hjälp igår från R att röja. Det behövdes en kille för att flytta på en del grejer.. iallafall var han väldigt driftig och vi fick till det bra möbleringsmässigt. Nu har jag en del småplock kvar men jag fick 4-5 meter skrivbord att rada upp alla papper på så det går säkert rätt smidigt =)

Missade Skänningemarken detta år med.. orkade inte åka iväg själv i em, planen var ju att K skulle med men det blev jobb för honom istället.. bara det blir klart i Norrköping snart så blir det underbart. Visste som ändå inget jag var sugen på att köpa på marken så det spelade ingen roll.. Får ta en sväng till stan istället om andan faller på, där finns ju saker med =)

Maja var trött ikväll.. det är jobbigt med dagis =) Har bara hörndynorna kvar till husvagnen men jag ska kolla lite på Från koja till slott istället.. suga på mig lite inspiration kanske.. =)

Hoppas K kommer snart.. och att det gått bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0