puss puss

Maja har en puss-fas, det är underbart! =)
Man får pussar hela tiden och allt annat får pussar, alla leksakerna och till en viss ogillan även katterna ; )

Ikväll har jag varit på föräldramöte på dagis, vad trevligt. Tur att jag inte missade det, det var nära för jag hade inte sett lappen. Det känns jättebra att det är ett sånt bra dagis vi har här! Fröknarna är superbra, de har massa aktiviteter planerat och man märker verkligen att de gillar och tar sitt arbete på allvar. Jag kan lugnt lämna Maja i deras omvårdnad, hon kommer få lära sig mycket bra och nyttigt från ett så bra dagis. Även de andra föräldrarna är trevliga och bryr sig om allt som händer och rör deras barn och barnomsorg. Jag hoppas kunna vara till nytta och hjälp själv fortsättningsvis =)



Nu sover Maja godis i sin säng.. vi fick önskemål om negerbollar från arbetslaget i verkstan så vi slängde ihop en smaskig sats och gick ner med, men det blir man ju trött av... då kan jag njuta av de jag la undan åt mig här uppe.. =)

Nu trivs jag verkligen här ute i Maspelösa, har blivit en av föräldrarna på dagis, vi har ett strålande företag, huset är på gång att bli det mest otroliga jag kunde hoppas på att få bo i och en familj har jag som är den bästa i världen!
Min blivande man älskar mig! Kan jag önska mer??

=D

--------
Har haft en period av lite dåligt humör och lust.. nu känns det ljusare. Det är jätteskönt att ha K på hemmaplan, han jobbar men är bara 2 trappor ner.. mycket bättre än mil bort =) Vi har haft några dagar tillsammans och semestrat.. det har hjälp läget lite med.

Jag har roliga saker att se fram emot, mamma fyller 60 om 2 veckor och vi ska ut och resa till "obestämd" ort.. ; ) Och sen är jag glad åt att planera bröllopet förstås! Vi får se om vi hinner med... mindre än 2 månader kvar...
Jag har en klänning mer klar än K vet om... =)

-------

Lenaaaah  

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad skönt att K är hemma numer! Förstår att det är en lättnad :)



Hur går det med bröllopsplaneringen då? :)

2008-08-28 @ 14:02:54
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0