lördag..

jahapp.. då är det lördag. Funderar på vad vi ska hitta på idag, jag och Maja. K tog halva dan ledigt igår, för min skull =) så han jobbar idag.
Igår åkte vi och bytte madrassen vi köpte dan innan på Ikea för det blev ju fel förstås. Hoppas det är rätt nu, har inte testat än. Har inhandlat en del saker till husvagnen nu.. lite krokar, madrassen då, lite lakan och handukar, lampor, plastglas (kändes riskabelt med kristallglasen som fanns i vagnen) Vi har även köpt en jättesöt tapet, kontaktplast, med Nalle Puh som vi ska ha vid Majas sängplats =)
Saknar en tv nu bara... =)

Har inte sytt dynorna än.. testade lite och det var rätt svårt.. tyget glider och det är tungt att hålla allt, sy och hålla Maja som står bakom mig på stolen samtidigt. Hoppas vi ska kunna hjälpas åt nån dag när K är hemma. Behöver vara pigga samtidigt bara och det är inte lätt att få till ;)
Gardinerna är klara dock =)

Ska kanske sy lite kuddar.. det är roligare och lättare!
Maja vaknade lite tidigare i morse och är lite trött så det blir nog en lur för henne snart, då kan jag passa på.

Jo, skaffade ju skitsnygga däck och fälgar till vagnen med igår =) tufft!
 
Snart vill jag skriva om semester inte bara om husvagnsfix.. men det måste ju börja med det...



Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul att Maja får en egen liten tapet vid sin hörna :)



Tror nog det blir fint i er husvagn, det låter som det i alla fall!

2008-08-02 @ 12:34:23
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0