Huvvevärk

Som vanligt då.. men faktiskt lite mer påträngande nu när jag är förkyld. Jag har annars, tror jag, varit lite bättre i huvudet ett tag vilket är väldigt skönt! Annars har jag ju nu dragit på den här huvudvärken i 12 år!
Nu har jag idag gjort en, eller faktiskt två, produktblad till vår värmepump som ska vara med på en mässa i helgen, vilket nog gjort att huvudet känns lite tjockare än vanligt. Jag var förfärligt koncentrerad där ett tag =) Det är kul att skapa broschyrer när det går bra.

Ska kanske lägga med en liten bild på den... =) den ena iallafall, loggan tvistar ju de lärde fortfarande om..



Kanske inte så intressant för nån att se men det är en av de saker jag gör på mitt jobb iallafall..

Snart ska jag hämta lillis på dagis, klockan är snart tre. Jag hade hoppats K skulle hunnit hem med lite mat innan så jag fick äta i lugn och ro, skrotan brukar kunna vara lite trött och retlig efter dagis.
Idag var första dan som hon inte grät när jag gick ifrån henne! =) Bra snuttan, då visste hon att hon skulle få det roligt.

nähä, over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0