host host

Lite förkylt några dar, hosta och lock för öronen.. Jobbar lite lugnt, det blir lite hemsidebygg idag, det är kul. La ut en första test på nya hemsidan åt Pluotemp'en igår bara för att ha nåt ute. Bara två sidor lite kort information.
www.pluotemp.se

Sen vann jag ju på Tradera! En underkjol till brudklänningen, den verkar jättefin och bra, helt ny för 310 kr med frakt. Jag är nöjd, ska bli kul att se hur den orkar med allt tyg i kjolen.

Sen ett litet minne av en lurvig vän:
Ayla som är i hundhimlen och leker..
Jag vet att det är lite ledsamt där hemma hos min bror och familj och det förstår man ju. De tyckte om Ayla och hon var en fin vovve. Men man får inte bitas! ajaj.. Hoppas alla snart är glada igen!

Det blev lite kort och hattigt.. men jag måste jobba lite istället...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0