Hår

Kollade lite gamla kort nu när jag kom tillbaka till den "riktiga" datorn.. (massa bilder på lilla lilla Majabebis! gosan...)
Men det jag kom på är att jag har testat lite olika frisyrer bara på några år.. lite olika färg och längder.. kolla in..


Här är det ljust.. det var då jag slingade upp håret ljust.. det blev jätterisigt =)


Svart och långt!


Rött och lockigt =)


Lite rufsigt kanske..


Så en liten lugg och några slingor


Mer lugg


Riktigt svart, igen =)


Och så en liten uppsättning till min brors bröllop.. lite rött i håret?

Nu ska jag väl slänga i den blekningen jag har hemma men jag blev lite sugen på.. rött kanske? =)
Stackars hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0