fredag

ja, det är ju ändå en känsla med fredagar.. fast här har det ju inte gjort så stor skillnad de senaste 3 åren.. Nu har jag ju iallafall den biten att Maja är ledig över helgen, så när jag hämtar fredag em känns det som vi ska hem och ha helg =)

I morgon ska K jobba... =( ja det är ju så det är.. men vi ska följa med, till Katrineholm. Nu har vi ju husvagnen så Maja och jag kan sova middag eller leka där om det är trist väder, annars tänkte jag mig en sväng på stan. Är lite shoppingsugen =)

Annars? jobbat lite med papper idag.. hoppas jag inte gjort för mycket fel för det skulle visst konteras på ett annat sätt sen vi uppdaterat bokföringsprogrammet.. vi få se, det är inget jag vill tänka så mycket på nu..

Istället.. Bröllopet. Ja hur är det egentligen med det?? Ska vi gifta oss om 2 månader? Hinner vi? Vilka ska vi bjuda? Vart?.... .... .... Det är mycket som vi inte haft ork att prata om men det är kanske dags nu =)
Jag har lite koll på läget. Har en klänning på g. Vet ungefär hur jag vill ha det på middagen.. men jag vet inte om jag är annorlunda än de flesta andra tjejer.. det känns inte så viktigt med allt det där. Jag skiter i hur inbjudningar, placeringskort, dukning, mat, tårta och allt ser ut, Jag vill gifta mig med K! Jag vill att det blir en bra dag, inte stressig och med massa krav på perfektionism för då dör jag samma dag. Det enda är : skulle jag ångra mig senare om jag inte hade med allt, gjorde det riktigt fint, bjöd alla?? Jag vet inte. Men jag tror inte jag vet bättre om vi skulle skjuta på det ett halvår och jag tror inte vi skulle ha mer tid då än nu.
Det jag verkligen skulle vilja... är att få åka någonstans med K efteråt. Sticka iväg och vara för oss själva några dar. Det skulle jag vilja.

Ska försöka focusera på det..

Nu är han hemma =) Med chips =) Så nu har jag annat att göra.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0