Åter till vardagen

Då var det som vanligt igen då.. eller vad som är det?

Iallafall har Maja börjat på dagis igen vilket ger mig lite tid på förmiddagen att ta tag i jobbet. Igår betalade jag fakturor så mycket jag orkade ; ) Idag har jag försökt ta tag i kontoret igen, känns som jag måste det för att få ro att jobba.

Här måste städas och bytas bokhyllor. Ut med alla verktyg och få in alla papper i pärmar. Bort med alla gamla kaffekoppar och kolla vad som står på alla små postitlappar.. Ringa kunder och boka in tider...! Fakturera och bokföra!
Ordning och reda =)
Så vill jag ha ett kök och en toa.. måste ju kunna dricka te och pinka ; ) Hoppas kunna få lite hjälp med byggandet bara, annars kommer jag inte så långt..
Fast först vill jag ju ha semester..! Har ju faktiskt inte haft det än.
Maja har ju varit ledig från dagis fast hon har det roligare när hon är där, igår kom hon hem och snurrade runt och dansade, måste vara nåt hon lärt dig under dan =) Så är hon lite högljudd när hon kommer hem.. det är lite annorlunda på dagis mot hemma med mamma.. Synd bara att hon blir så ledsen när jag går ifrån henne på morgonen, men de säger att det går över rätt snabbt.

Snart dags att gå och hämta henne.. kör till halv tolv denna vecka. Då har de precis ätit lunch och hon är trött och behöver sova lite.. nästa vecka ska vi prova ha henne där till kl tre, behöver ju lite mer tid på kontoret om jag ska hinna få nåt gjort.

Nähäpp, ett litet tag till hinner jag röja..
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0